www.pzn-przemysl.orgs.pl Galerie koła

W dniach 23-25 września 2011r. odbyła się wycieczka do Wieliczki, Krakowa, Ojcowa i Łagiewnik organizowana przez Koła PZN w Przemyślu.

Uczestniczyło w niej 53 osoby niewidome, słabowidzące i opiekunowie.

Wycieczkę rozpoczęliśmy z Przemyśla wynajętym autokarem o godzinie 5,30. Około godziny 10.15 dotarliśmy do Wieliczki. Tamtejszy przewodnik oprowadził nas po podziemnej trasie kopalni soli. Następnie udaliśmy się do Krakowa. Po obiedzie pani przewodnik oprowadziła grupę po komnatach na Wawelu oraz po zabytkowych ulicach Krakowa po czym udaliśmy się na kolację i nocleg do hotelu.

W drugim dniu wycieczki , po śniadaniu, pojechaliśmy na dalsze zwiedzanie Krakowa: do kaplicy na Wawelu, dzwonu Zygmunta, kościoła Franciszkanów, na Rynek. Zobaczyliśmy Sukiennice, kościół Mariacki wraz z odsłonięciem ołtarza Wita Stwosza, bramę Floriańską i Barbakan.. Po obiedzie pojechaliśmy do Ojcowskiego Parku Narodowego. Tam uczestnicy zwiedzili Muzeum Przyrodnicze oraz jaskinię Nietoperzową. Mogliśmy zobaczyć tamtejszą przyrodę Wieczorem udaliśmy się na kolację i nocleg. W trzecim dniu, po śniadaniu pojechaliśmy do Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach. Tam uczestniczyliśmy we Mszy św. oraz wysłuchaliśmy historii Sanktuarium. Chętne osoby mogły wyjechać na wieżę widokową. O godz. 12.30 zjedliśmy obiad i udaliśmy się w drogę powrotną do Przemyśla. Przyjazd nastąpił ok. godz. 18.00.

W ciągu całej wycieczki dopisała piękna słoneczna pogoda oraz miła atmosfera.